Przenosimy numery

Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie!

Jedyne co musisz zrobić to:

– przyjść, bądź skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta,

lub

– zadzwonić do naszego Przedstawiciela Handlowego i załatwić wszystko bez wychodzenia z domu.

 

Jeżeli jednak chcesz to zrobić samodzielnie, nic prostszego! Wystarczy, że sprawdzisz w dostępności usług czy świadczymy usługę telefoniczną w Twoim miejscu zamieszkania/prowadzenia działalności.

Pobierz komplet dokumentów znajdujący się na dole strony:

  • Wniosek o przeniesienie numeru
  • Oświadczenie

1. Wypełnij Wniosek o przeniesienie numeru.

  • Ten dokument posłuży do rozpoczęcia procesu przeniesienia numeru do sieci Sileman.

2. Wypełnij Oświadczenie.

  • Ten dokument zostanie złożony wraz z innymi niezbędnymi dokumentami do Twojego dotychczasowego dostawcy w celu rozwiązania umowy o świadczenie usługi telefonicznej oraz rozpoczęcie procesu przeniesienia Twojego dotychczasowego numeru telefonicznego do Silemana.
  • Tym dokumentem upoważniasz również Silemana do reprezentowania Ciebie w procesie przeniesienia numeru telefonicznego od obecnego dostawcy do sieci Sileman.

3. Przekaż wszystkie wypełnione dokumenty pracownikowi naszego Biura Obsługi Klienta.

  • Od tej pory w Twoim imieniu zaczynamy proces przeniesienia numeru telefonicznego do Silemana.