14 Wrz 2016

Brak dźwięku podczas korzystania z dekodera – co robić?

Przypadek 1: Dekoder podłączony do telewizora kablem EURO (SCART).

Wykonaj następujące kroki:

  • sprawdź czy telewizor lub dekoder nie znajduje się w trybie MUTE
  • sprawdź czy telewizor lub dekoder nie został całkowicie ściszony

Jeżeli powyższe nie przyniosły rozwiązania wówczas należy sprawdzić czy wtyczka kabla EURO nie wysunęła się z dekodera lub telewizora (ze względu na jej konstrukcje może wysunąć się sama ), ewentualnie, jeżeli masz  taką możliwość wymień kabel Euro.

Jeżeli jesteś pewien że kabel jest prawidłowo włożony do dekodera, sprawdź ustawienia dźwięku w telewizorze i dekoderze (zalecamy wyłączenie trybu DolbyDigital).

Jeżeli powyższe kroki nie pomogły skontaktuj się z nami:

– przez portal mBOK: mbok.sileman.pl

– mailowo: bok@elsat.pl

– telefonicznie: 32 789 60 20

odwiedź najbliższe BOK


Przypadek 2: Dekoder podłączony do telewizora kablem HDMI.
Wykonaj następujące kroki:

  • sprawdź czy telewizor lub dekoder nie znajduje się w trybie MUTE
  • sprawdź czy telewizor lub dekoder nie całkowicie ściszony
  • sprawdź ustawienia dźwięku (w dekoderze i telewizorze ustawienia dźwięku muszą być takie same)
  • wymień kabel HDMI.

Jeżeli powyższe kroki nie przyniosły oczekiwanej poprawy skontaktuj się z nami:

– przez portal mBOK: mbok.sileman.pl

– mailowo: bok@elsat.pl

– telefonicznie: 32 789 60 20

odwiedź najbliższe BOK