14 Wrz 2016

Multiroom – kratkowanie obrazu

Powodem problemu może być słaba jakość sygnału, który dociera do dekodera. Należy koniecznie podjąć następujące kroki:

 1. Jeśli instalacja została zamontowana przez pracowników firmy Elsat, to:

a)sprawdź, czy kabel antenowy, który odbiega od rozgałęźnika do dekodera, nie jest w jakiś sposób uszkodzony

b)odłącz dekoder z prądu, po czym podłącz go ponownie;

c) w razie dalszych problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: 32 789 60 20

 2. Jeżeli instalacja została wykonana przez Abonenta:

a)sprawdź, czy kabel antenowy, który odbiega od rozgałęźnika do dekodera, nie jest w jakiś sposób uszkodzony

b)jeśli kable podłączone są poprawnie, a problem nadal istnieje, to niezwłocznie należy dokonać zmiany w instalacji.

c) w razie dalszych problemów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: 32 789 60 20.