14 Wrz 2016

Czy mogę przenieść numer do sieci SILEMAN?

Oczywiście, jedyne co musisz zrobić to:

– przyjść, bądź skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta,

lub

– zadzwonić do naszego Przedstawiciela Handlowego i załatwić wszystko bez wychodzenia z domu.

Jeżeli jednak chcesz to zrobić samodzielnie, nic prostszego! Wystarczy, że sprawdzisz w dostępności usług czy świadczymy usługę telefoniczną w Twoim miejscu zamieszkania/prowadzenia działalności.

Pobierz komplet dokumentów:

Wniosek o przeniesienie numeru

Oświadczenie

  1. Wypełnij Wniosek o przeniesienie numeru.

Ten dokument posłuży do rozpoczęcia procesu przeniesienia numeru do sieci Sileman.

  1. Wypełnij Oświadczenie.

Ten dokument zostanie złożony wraz z innymi niezbędnymi dokumentami do Twojego dotychczasowego dostawcy w celu rozwiązania umowy o świadczenie usługi telefonicznej oraz rozpoczęcie procesu przeniesienia Twojego dotychczasowego numeru telefonicznego do Silemana.

Tym dokumentem upoważniasz również Silemana do reprezentowania Ciebie w procesie przeniesienia numeru telefonicznego od obecnego dostawcy do sieci Sileman.

  1. Przekaż wszystkie wypełnione dokumenty pracownikowi naszego Biura Obsługi Klienta.

Od tej pory w Twoim imieniu zaczynamy proces przeniesienia numeru telefonicznego do Silemana.