14 Wrz 2016

Brak możliwości odbierania połączeń przychodzących

Prosimy o sprawdzenie czy brak możliwości odbierania połączeń związane jest z wybranymi numerami np. numer stacjonarny, komórkowy lub połączenia międzynarodowe.

Jeżeli nie możemy odbierać wszystkich połączeń prosimy odłączyć modem z prądu, następnie sprawdzić okablowanie, czy każdy kabel jest dobrze włożony do odpowiedniego wejścia. Jak wszystko jest w porządku prosimy podłączyć modem do prądu. Jeżeli posiadamy więcej telefonów stacjonarnych, prosimy o sprawdzenie czy problem występuje również na innym aparacie telefonicznym.

Jeżeli nie możemy odbierać wybranych połączeń prosimy sprawdzić w ustawieniach telefonu czy numer, który próbuje się z nami skontaktować nie został objęty blokadą. Następnie prosimy odłączyć modem z prądu, następnie sprawdzić okablowanie, czy każdy kabel jest dobrze włożony do odpowiedniego wejścia. Jak wszystko jest w porządku prosimy podłączyć modem do prądu. Jeżeli posiadamy więcej telefonów stacjonarnych, prosimy o sprawdzenie czy problem występuje również na innym aparacie telefonicznym.

Jeżeli nadal nie możesz odbierać połączeń, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.